Гарантія

Яка гарантія на товари?

Гарантійний термін на товари від двох тижнів до 3-х років, залежно від гарантійної політики виробника.

Точний термін гарантії вказаний в описі кожного товару (якщо термін гарантії не вказано, його потрібно уточнити у менеджера нашого магазину).

При покупці разом з товаром ви отримуєте чек (гарантійний талон), який дає право на ремонт протягом усього терміну гарантії.

Гарантійні зобов'язання можуть бути анульовані у разі, якщо товар використовувався з порушенням правил експлуатації.

Процедура обміну чи повернення, придбаного у нас товару, відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» через наш сервісний центр.

Отримання замовлення

Покупець при отриманні замовлення у відділенні кур'єрської служби, в магазині або при кур'єрській доставці повинен особисто перевірити товар на предмет відсутності дефектів та повної комплектності виробу. До кожного товару додається інструкція з експлуатації (якщо вона передбачена заводом виробником), та заповнений товарний чек, який також є гарантійним талоном.

Просимо бути дуже уважними при отриманні товару, оскільки претензії до механічних пошкоджень техніки після виходу покупця з відділення «Нової пошти», з магазину або після відходу кур'єра не розглядаються.

Перед оплатою отриманого замовлення у відділенні "Нової Пошти" рекомендуємо оглянути замовлений товар.

Оплата вартості замовлення та накладних витрат здійснюється після того, як Ви переконалися, що ваше замовлення відповідає всім вашим параметрам. Якщо товар не відповідає замовленню або просто не сподобався ви можете обміняти його або відмовитися без здійснення платежу.

В інших випадках обмін та повернення не можливе! Товар, який був в експлуатації, поверненню не підлягає. За вами залишається право на гарантійне обслуговування.

Техніка, що відправляється покупцю, застрахована на її повну вартість. Якщо під час перевірки замовлення товар виявився пошкодженим, ви маєте право від нього відмовитись та не оплачувати. Для оперативного вирішення питання з доставкою нового товару замість дефектного просимо вас зв'язатися з менеджерами нашого інтернет-магазину. Ми зробимо все можливе, щоб доставити вам новий товар у найкоротший термін.


Клієнт зберігає за собою право відмовитися від товару або перенести доставку на зручний для нього час. Про це він зобов'язаний повідомити Продавця. Якщо з будь-яких причин Клієнт передумав, забув або не встиг повідомити про відміну замовлення, а товар вже відправлений Продавцем, Клієнт зобов'язаний компенсувати повну вартість доставки.

Повернення та обмін товару

Протягом 14 днів з моменту покупки ви можете здійснити обмін або повернення товарів згідно із Законом України «Про захист прав споживачів

Якщо товар не підійшов за параметрами, кольором, зовнішнім виглядом – не впадайте у відчай!


У нас обміняють товар або повернуть кошти протягом 14 днів, якщо:

  • є повний комплект
  • товар немає слідів експлуатації.
  • збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні ушкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
  • збережено товарний чек (витратна накладна) про придбання товару;
  • збережено заводські пломби, захисні плівки на товарі;

Звертаємо вашу увагу, що поверненню у 14-денний термін не підлягають товари, що належать до предметів особистої гігієни та товари в одноразовій упаковці:

  • электробритвы
  • фотоэпиляторы
  • эпиляторы
  • приборы по уходу за кожей лица
  • триммеры (машинки для стрижки волос)
  • зубные щетки
  • ирригаторы
  • сетки и режущие блоки
  • насадки для зубных щеток
  • насадки для эпиляторов
  • насадки для приборов по уходу за кожей лица

Якщо товар не працює або має заводський шлюб зі слів клієнта, то обмін чи повернення товару провадиться лише після наявності укладання авторизованого сервісного центру.

Якщо такого висновку немає, тоді товар перевіряється нашим сервісним центром і лише за результатом ми проводимо повернення або обмін.

Якщо товар із дефектом чи як стверджує клієнт бракований, такий товар діагностується у сервісному центрі протягом 3-5 робочих днів. Залежить від складності виробу. Після отримання позитивного висновку з сервісного центру провини клієнта в дефекті немає обміну.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем відбуваються з вартості товару на даний момент його купівлі. Гроші повертаються покупцеві у день пред'явлення товару, у разі неможливості повернення грошей у цей день – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Щоб зробити обмін товару, ви повинні пред'явити наступні документи:

  • Товарний чек або видаткова накладна (гарантійний талон)
  • Висновок Авторизованого сервісного центру

    Якщо ви проживаєте у Києві, то обмін товару здійснюється безпосередньо в одному з наших магазинів за адресою:

    м. Київ, вул. Проспект Оболонський 16, оф.7 З 10:00 до 17:00 - по буднях;



    Якщо ви проживаєте не в Києві, то обмін товару здійснюватиметься так. Після погодження з менеджером магазину всіх причин повернення ви надсилаєте кур'єрською службою «Нова Пошта» за свій рахунок, ваш дефектний товар за адресою, яку вам скаже менеджер магазину. Після отримання товару нашою сервісною службою та перевірки наявності всіх супровідних документів, а також підтвердження причини повернення, буде здійснено ремонт або новий товар буде відправлений вам на ваше відділення «Нової Пошти» (або буде здійснено повернення грошей згідно умов, зазначених у розділі «Умови оплати »).

    Звертаємо вашу увагу, що у разі обміну товару на підставі укладання авторизованого сервісного центру про неможливість ремонту доставка товару в обидва кінці здійснюється за рахунок продавця (інтернет-магазину).


    Хочу користуватися гарантійним ремонтом, куди звертатися?

    Наш сервісний центр здійснює гарантійний ремонт за наявності документів, що підтверджують покупку, при збереженні всіх пломб на техніці. Після придбання зберігайте документи, що додаються до товару протягом усього гарантійного терміну.

    Гарантія – дозволяє клієнту, звернеться до нашого сервісного центру для усунення несправностей з товаром протягом гарантійного терміну. Гарантія поширюється лише на заводські дефекти, якщо сервісний центр виявить попадання вологи або механічні пошкодження пристрою такий товар гарантійному обслуговуванню не підлягає. (Цей пост гарантійний ремонт «платний»).

    Телефонуйте нам за номерами, вказаними у гарантійному талоні або на сайті. ПН.-ПТ. з 10:00 до 18:00, Сб. з 10:00 до 16:00).


    Гарантійні зобов'язання:

    • На передані покупцю встановлюється гарантійний термін:

    • 1-12 місяців на радіокерованих моделях.

    • 14–90 днів на аксесуари та запчастини.

    • Ці гарантійні зобов'язання є дійсними при пред'явленні гарантійного талона за підписом Покупця.

    • Термін гарантійного ремонту 14 днів може бути продовжений за згодою сторін.

    • Умови гарантійного обслуговування не передбачають профілактики, чищення та налаштування агрегатів.

    • Гарантійне сервісне обслуговування виробу включає безкоштовне виконання ремонтних робіт або заміну виробу на нове за неможливості ремонту.

    • Гарантійні зобов'язання не поширюються на вироби, пошкоджені через неправильну експлуатацію та недотримання інструкції із застосування, стороннього втручання в електричну схему виробу або виконання самостійного ремонту, розбирання моделі, нормального зносу, потрапляння всередину рідин, сторонніх предметів.

    • Усі умови гарантії на радіокеровані моделі та аксесуари діють у рамках Закону України "Про захист прав споживачів" (включно з останніми доповненнями).


    Виріб не підлягає гарантійному обслуговуванню у разі:

    • будь-яких механічних пошкоджень (ударів, падінь та інших форм грубої фізичної дії);

    • зносу витратних компонентів моделі (редукторів, приводів, шестерень, коліс, шин);



    Для гарантійного обслуговування обов'язково мають бути виконані такі умови:

    - Протягом усього гарантійного терміну товар використовувався правильно і за призначенням.

    - Не здійснювався самостійний розбір чи модернізація квадрокоптера чи іншого виробу.

    - Факт покупки підтверджується чеком чи правильним номером замовлення.

    - Товар має оригінальне пакування, яке гарантує його безпечне транспортування до сервісного центру.


    Ситуації, після яких гарантійне обслуговування неможливе:

    - Падіння або перегрів, спричинені помилкою пілота, а не заводським шлюбом.

    - Ушкодження, спричинені самостійною модернізацією, розбиранням або розкриттям оболонки квадрокоптера, не передбачені в офіційному посібнику.

    - Пошкодження, спричинені неправильним встановленням або експлуатацією, незважаючи на рекомендації офіційного керівництва.

    - Пошкодження, спричинені несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батарей або зарядного пристрою.

    - Ушкодження, спричинені польотами, не передбаченими офіційним керівництвом.

    - Пошкодження, отримані під час роботи у погану погоду (сильний вітер, дощ, піщані бурі тощо).

    - Ушкодження, отримані під час роботи у місцях із підвищеним електромагнітним середовищем (добичні виробництва, вежі радіостанцій, дроти високої напруги, підстанції тощо.).

    - Пошкодження, спричинені використанням апарата в середовищі з відомими перешкодами від інших бездротових пристроїв (передавачі, відеолінії, Wi-Fi тощо).

    - Пошкодження, спричинені роботою з вагою більше, ніж зазначено для безпечного польоту в офіційному посібнику.

    - Ушкодження, спричинені польотом із застарілими чи пошкодженими деталями.

    - Ушкодження, спричинені не надійними або сумісними (не рекомендованими виробником) сторонніми деталями.

    - Ушкодження, спричинені експлуатацією пристрою з дефектними або розрядженими батареями.

    У яких випадках гарантія не надається:

    • порушена безпека гарантійних пломб;

    • якщо ідентифікаційні дані виробу не відповідають інформації, зазначеній у гарантійному талоні, що додається до виробу;

    • за відсутності товарного чека або заповненого гарантійного талона на виріб;

    • якщо порушено правила використання, зазначені в експлуатаційних документах;

    • якщо є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;

    на аксесуари та витратні матеріали;

    • Умови гарантійного обслуговування перебувають у відповідності до чинного Закону України.

    • Гарантійне обслуговування надає наш сервісний центр. Їхню адресу та контактні телефони ви можете дізнатися у менеджера магазину.


    Також з питань гарантійного обслуговування Ви можете звернутися до нас за тел.: (044)-331-71-50; (099) 294-39-55; (063) 626-63-65; (068) 455-20-27;

    Онлайн курсы IT